سخنگوی قوه قضائیه درباره دستگیریهای اخیر دولت: ممکن است افراد دیگری هم بازداشت شوند
به گزارش از خبر آنلاین:
محسنی اژه ای امروز اعلام کرد دستگیری افراد دیگری در پرونده ملک زاده و مدیران سازمان مناطق آزاد امکان دارد

امیدسلیمی بنی: سخنگوی قوه قضائیه درباره دستگیریهای اخیر مقامات دولتی توضیح داد. غلامحسین محسنی اژه ای که در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با خبرنگاران سخن می گفت درباره دستگیری محمد شریف ملکزاده، معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه گفت: «ایشان فعلا در بازداشت به سر می برد و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.»

دادستان کل کشور درباره بازداشت دو تن از روسای مناطق آزاد کشور گفت: «این دو مدیر، به لحاظ سازمانی با بخشی از دولت مرتبط بودند، ولی دستگیری آنها از لحاظ قضایی، مربوط به پرونده آقای ملکزاده نیست.»

محسنی اژه ای افزود: «ممکن است در این پرونده، اشخاص دیگری نیز دستگیر شوند. اجازه بدهید تحقیقات قضایی را در اینباره تکمیل کنیم تا نتیجه به مردم منعکس شود.

در روزهای پایانی هفته گذشته، ملکزاده، دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه، به حکم دادستانی تهران دستگیر شد. هر چند ملکزاده در واپسین ساعات آزادی، از مسئولیت خود در وزارت امور خارجه استعفا داده بود، ولی بسیاری از کارشناسان، این استعفا را نتیجه فشارهای سیاسی و قضایی برای محدود کردن نزدیکان رئیس جمهور که به گفته بخشی از اصولگرایان، جریان انحرافی خوانده می شوند، می دانند.